22.15km

Created with Raphaël 2.2.0

↑ 504m uspona

Dan 9: Messina - San Ferdinando

12 Septembar, 2016

1 minut čitanja

Posle još jednog slatkog doručka i popravljenog bicika ukrcavamo se na trajekt Messina - Villa San Giovani, koji se zove Fata Morgana. Za pola sata smo tamo i onda krećemo da vozimo.Prvo uz more a onda beskonačan uspon.

Prolazimo kroz mesta sa lepim plažama, ali sada smo previsoko da bismo sišli. Uostalom, kamp koji smo pikirali je na plaži. Usput, negde na uzbrdici kupujemo punu kesu belog grožđa za 2€ od neke bakice a uskoro stižemo i do izvora pijaće vode. Punimo bidone, kvasimo temena i rashlađujemo se. Za ručak smo opet jeli kroasan. Do sada ni na jednom mestu gde je pisalo “pizzeria” nije mogla da se kupi pica, ili bilo šta drugo slano. Još nekoliko kilometara uzbrdo, a onda nas je sačekao duuuuugačak spust i put do kampa. Prvo smo ušli u jedan i shvatili da ne izlazi na plažu, pa odlučili da produžimo još nekoliko km uz obalu. Konačno smo došli do kampa Sayonara, sa najlepšom plažom.