51.98km

Created with Raphaël 2.2.0

↑ 104m uspona

Dan 2: Bari - Mola di Bari - Polignano a Mare - Monopoli

5 Septembar, 2016

2 minuta čitanja

Ćao.

Sinoć smo krenuli iz Bara trajektom za Bari u 22 časa. S obzirom na to da smo spavali možda 3 sata (od ukupno 9 sati puta, koje smo proveli pogrbljeni na “avio sedištima”), zahvaljujući sveopštem prokišnjavanju i hladnoći, u 5 smo izašli da pozdravimo jutro.

U Bariju smo čekali dva i po sata na carini, pa odatle i veći deo razloga zašto smo danas prešli samo 60km, od kojih smo na Stravi zabeležili poslednjih 50.

Da ne dužim, posle Barija smo obišli Mola di Bari, Poligano a Mare i Monopoli. U svakom od njih nam je ostao po deo srca. Beskonačan niz malih ulica koje združuju stare šarene kućice, zgrade, crkve, plaže, luke i trgove, sve iz 16-17. veka. Prelepo.

Kupali smo se na plaži u Polignano a Mare-u, raju na zemlji, koji je samo tako iskrsao pred nama. Takvi spontani događaji te nateraju da se zapitaš koliko stvari u životu propuštamo samo zbog nasumičnog odabira puteva.

Pocrneli smo 3 tona.

Večeras spavamo u hostelu u Monopoliju, budući da nas je pljusak uhvatio dok smo lenjo mahali nogama kroz vodu na obali luke. Mala betonska kućica, tuš, sauna i doručak. Sve što nam je potrebno da napunimo baterije za sutra :)

E da, je l postoji neki način da otključamo naše telefone za inostrane kartice?

Bari

Mola di Bari

Na putu ka Monopoliju

I uvek raspevano

Kratka pauza

← Prethodni dan Dan 1: Novi Sad - Bar - Bari Sledeći dan → Dan 3 i 4: Monopoli - Alberobello - Taranto - Paola